Viidennen viikon punnitustunnelmia

Ihanaa! Tänään puntari näytti 139,7 kg, eli alle 140 kilon mentiin! 🥳 Kokonaispudotus nyt -5,3 kg. Kylläpäs oli mukava fiilis ja jatkuu edelleen. Näissä tunnelmissa on kiva jatkaa urakkaa. 

Tänään ajattelin käydä kävelemässä vähän pidemmän lenkin, ehkä myös eksyn kuntoportaille. Hommasin itselleni nastakengät, jotta ei tarvi koko ajan pelätä kaatumista liukkailla keleillä. Ne osoittautui tosi hyväksi hankinnaksi! Onnistuin löytämään sopivan koon Tokmannilta, miesten puolelta kylläkin. 

Olen ihmetellyt tuota minun jalan kokoa, kun se näyttää vain kasvavan ja kasvavan, mitä enemmän ikää tulee. Eläkkeellä mun kengänkoko on varmaan 46.. Mulla on aina ollut iso jalka, silloin hoikkana lukioiäisenäkin 39-40 riippuen kengästä, mutta nyt saa olla jo noin 41-42 koon kenkä. Tiedä sitten vaikuttaako tämä kova ylipaino myös jalan kokoon, voiko se pienentyä laihtuessa? Vai onko ylipaino jollain tapaa leventänyt jalkoja kun kannattelevat niin suurta painoa.

Eilen vein lapset luistelemaan ja olisi kovasti tehnyt mieli itsekin kokeilla luistelua. Mulla on kyllä luistimet, mutta viimeksi kun kokeilin, jalkapohjat kipeytyivät luistelusta ihan muutamassa minuutissa ja pelkäsin koko ajan kaatumista. Tuo jalkapohjien kipeytyminen ei siis ole mitään pientä kipua, vaan ihan hirveä polttava kipu jalkapohjassa, johon ei auta mikään muu kuin luistinten riisuminen jalasta. Ehkä uskaltaudun kokeilemaan luistelua, kun olen hiukan enemmän saanut pudotettua ensin painoa! Muistan tykänneeni siitä kyllä kovasti silloin nuorempana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti